donderdag 28 februari 2013

Kofferruim.

Nu ik mezelf een zekere werkstructuur heb opgelegd moet ik mij hier ook aan houden.Dus van achter naar voor toe werken. Dit wil zeggen eerst de koffer en zijvlakken, deuren ombouwen en scharnieren links vervangen (deur zakt door) en zo verder naar de neus van de boot.

De afwerking van het kofferruim begint aardig op te schieten. De batterijstoel en benzine pot zijn behandeld en terug geplaatst. De holle ruimte links en rechts achter de achterlichten was weer een verrassing. Wat ik hierin vond, niet te doen! Vuil, bladeren, doodde en verdroogde muis en roest. Oppervlakkige roest.Ik heb alles netjes zuiver gemaakt en behandeld tegen roest met als toplaag wax. Dit zou moeten volstaan om de komende tien jaar alle roest te weren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten